Ons team

 

Organisatie

De keuze van Ten Anker voor kleinschaligheid en autonomie zorgt er voor dat de cliënt centraal staat en dat wij samen een warme thuis kunnen bouwen waar iedereen elkaar kent. De cliënt staat centraal en dus ook bovenaan in het organigram. Dit is onze bestaansreden. We vetrekken vanuit de  ondersteuningsvraag van de cliënt en zijn of haar sociaal netwerk. We gebruiken de term cliënt als gebruiker van een dienstverlening. In tijden van persoonsvolgende financiering, emancipatie en vermaatschappelijking van de zorg, wijst dit op de vrije markt en de mogelijkheid van een persoon met een beperking om te kiezen waar hij zijn ondersteuning inkoopt. Uiteraard spreken we dus gevallend liever van een bewoner in een woning en een deelnemer aan een dagbestedingsactiviteit.

Het aanbod van Ten Anker bestaat uit 3 ondersteuningsvormen aan onze cliënten: wonen, mobiele ondersteuning en dagbesteding. Elke ondersteuningsvorm bestaat uit een team van ondersteuners en een coördinator. Zij werken het dichts bij de cliënt en hun familie en vervullen onze kerntaak.

De werking naar onze cliënten van deze teams wordt ondersteund door 4 diensten: ondersteuning op vlak van cliënten, medewerkers, logistiek en administratie. Elke dienst bestaat uit verschillende proceseigenaars vanuit zijn of haar expertise.

De burelen van de ondersteunende diensten en directie zijn gevestigd op:

Markt 25
8790 Waregem

MA-VR: 8u30 – 16u30

image

Wie is wie?

Directie

Nicolas Desmet
Directeur
nicolas.desmet@tenankerwaregem.be

Coördinatoren

Evelien Decaluwe
Coördinator cliëntendienst
evelien.decaluwe@tenankerwaregem.be
Katelyne Vander Cruyssen
Coördinator administratieve dienst
katelyne.vander.cruyssen@tenankerwaregem.be
Silvie Vanherweghe
Coördinator logistieke dienst
silvie.vanherweghe@tenankerwaregem.be
Glynn Desmet
Coördinator woonteam
glynn.desmet@tenankerwaregem.be
Landelijn Maes
Coördinator activiteiten team
landelijn.maes@tenankerwaregem.be
Amke Paelinck
Coördinator mobiel team
amke.paelinck@tenankerwaregem.be